follow n dashboad

Sunday 20 November 2011

WHAT THE HEAVEN ? !



PLEASE TO  BE NICE FOR ME , AND I CAN NICE FOR YOU TO (:

MY SENIOR :')

Hey love , hey hater , i'm here now n story strawberry with you :') 

19 / 11 / 2011 ? Apa aku buad dengan tarikh tu ? haha , bangun pagi siap siap pergi lawan futsal . ada game dekat D'futsal centre . alhamdullilah , ada yang menang ada ugak yang kalah . if semua menang , yang mana nak kalah kan ? so , itu adab pertandingan (': First game aku main , perh . injured sikit kena sepak tang tulang kering . haha . cibai ganas kod . then second n third game aku rest . nak main tp tp , depa tak bg :'( taccing . haha . tak laaaa . Kak Zida is my idole . cara dia memang terbaaaaaaaaiiikk ! siapa kenal dia , perhh best best 10 11 12 kali ganda sampai tak terganda (': sorang yang sanad caring pasai junior2 dia or adik2 dia termasok aku . aku rasa macam di jaga oleh dia . time aku sakit , dia orang pertama yang ada dekat aku , time aku ada masalah time game , dia orang pertama yang akan tanya aku . Thanks kak . hmm , Then , time dekat futsal , dalam pukul 12 naqhi datang tengok aku . tp aku tak main , aku tak gtaw dia pun yg aku injured nanti dia buad kecemas berux . haha . Last untuk sesi pagi stop dalam pukul 1230 macam tu . then aku , naqhi n naim adik dia keluar pi makan dekat kanagarey . medan ja pun . hah , pastu piy teman dia beli barang nak STPM n last hantar naim pergi kelas musik . Dalam pukul 230 game start untuk sesi petang . Time tu buad hal masing masing . aku kemana dia kemana . haha , its sokay lha . aku percaya diaa . Dalam pukul 5 game semua pun dah nak selesai , dia mai dok dekat aku  sembang2 gelak2 :) macam biasa . tutt , mesej masok dalam fon dia number tak dikenali ''Ada mana ? Mai arau teman karok . '' Dia tadak krdit , so aku tolong reply guna fon aku and tanya ''sapa'' . Tuutt , mesej masuk . ''Ni ***** , budak sekolah ***** '' Oh , style . mod muka aku terus berubah ==' dalam hati aku , lama dah naqhi buad kerja ni ? but , naqhi tak kenai siapa pompuan tuww . Boleh  jd naqhi tipu . macam macam la dok asa plik plik ni. memang time nak balik rumah sepatah haram pun tak cakap . goodkan ? shit gila kod . okey fine , aku terus mesej pompuan tuu . lagi aku mesej , lagi aku semak pala . last2 stop teruih laa . hmm , apa semua ni , first time menangis sbb dia , jangan laa . aku ta sanggup . serius :'( tak lalu makan apa semua tuw , smpai mai angin gastrik smlam . aku men guling guling lagi semalam :') 



SYIOKK ! naqhi text aku , satu pun aku tak balas . then , kechik , kawan dia yang text aku tanya jadi cegena . Moood ada takda ja nak balas , tapi dengan sapa lagi aku nak kongsi kalaw bukan dgn dia . Budak pompuan tu pun kenai Kechik . apa kes :') Naqhi ckp haram tak kenai , tp pmpuan tuw habes kenai kawan naqhi . WHAT THE GAME ? smalam habes kelas , naqhi mesej and jelaskan . mood aku berapa elok , ego aku terlalu tinggi semalam . SORRY TO SAY sayang . Aku memang tak tahan sangat sbb dengan sakit perut lagi , n last I SAY GUDNITE n tidor . sttle .  Then bagun pagi ni , ada 4 mesej dia , okay , mybe mood aku dah down lepas bangun tdor , sbb marah mana pun aku , kalaw lepas bagun tdor mesti okay punyaaa :D sbb tidor itu relax kan ?  aku balas text dia dengan agak sopan :> . hahaha . aku pun tanak lah gaduh truk sangat , dia nak exam esok . aku kena bg smgat dekat dia , aku sayang dia . aku nak jadi yang terbaik dekat diaa . aku nak dia berjaya , aku nak jaga dia sbaik mungkin . itu janji aku :')

Abang>>sorry sbb ego syg terlalu degree terlebih smlam nah . mmg tadak niat tanak percaya abg . okay , please faham syg . syg kuad jeles , pliz la . stop semua tu , stop texting pompuan lain . sayang boleh stop semua tu . abg boleh jugak kan ? kan ? sorry for my attitude last evening :'/ i show the BAD mood right ? Syg buad mcm tu sbb sayang abg sangat .okay , be as ussually  :) . 


GOODLUCK for you exam tommorow, cannot stop praying and loving of you .