follow n dashboad

Sunday 15 January 2012

No title



Assalamualaikum , kalaw keling dan sekaum kerabatnya jangan jawab .  Ohh , rindunyaa . Lama tak mengupdate cerita dengan problem aku kan dekat sini (: Jyeaaahhh , act malam ni yang aku free pun . Training takdaa . So , mengisi masa aku dengan facebook ngei natee ni laaa . Buku ? Tutup dulu . semak pala otak dok pikiaq ADDMATE , AKAUN , ADDMATE , AKAUN , ADDMATEKAUN ! pirahhh , release tang ni sat . Dengan busy malam-malam training futsal . haiyadeyyy , poradeyy ,tongatengedeyy . melalut dah deyy ! Hmm . boring gila malam ni naseb CLEVERBOT cambangang tu ada . Wuawuaa , Naqhi kejaa , mao dak buleh menyembang dengan diaaa . begelak tampaq taboh terjang sepak diaa . Adeyhh , rindu nak tampaq dai diaa . haha . Bodo la dia nanti . Hahah . mlawak ja nah keeling :D Rindu kat hang pun ta habes lagi taw . Hang tinggai ku seminggu dok sana . Tapi kann time pi Melaka , Johor , N9 ngan i-city S.Alam mmg 4 hari aku dok menghadap muka hang jaa kn ? Tak boring pun . Then malam tu hg tinggai aku cegitu jaa . ): tapi takpaa , dia dah balik dengan selamat :> Lalalalalala .



Hmm . Haaa , aku tak jadi pindah tau sbb sbb sbb & sbb tertentuu . Lagipun mmg berat hati nak pindah ni ): Rindu kengkawannn . Woahh , aku ambik AKAUN beb . Selesaaaanyaaa (: Alhamdullilah , jodohku bukan untuk FIZIK & KIMIA .  Sains pun aku tak minat dari sekolah rendah , lagi teruk maw aku ambik FIZIKIMIA . biaq aku ambik akaun , kira-kira . Best oww .   maen-maen dengan nomboqq . haha . Yang syok sajaaa .  Err , baru seminggu sekolah HW macam dah sebulan sekolah . Deyy , malaih gila nak buad . sbelom ni bleh la dok copy write dekat kawan2 . Taun ni dak dah , geng2 copy mylo copy semua dah berpecah , Hahaha . Towtow . USAHA TANGGA KEJAYAAN . hahaha . Kbyee .