follow n dashboad

Friday 27 January 2012

PROBLEM =='



Assalamualaikum wahai kanda , dinda , anakanda , cucuanda dan cicikanda . Haa , sihat semua ? Holiday ? acene ? cuti seminggu apa buad ? Dating yee ? Ohh tak ? Study ? baguss-2!  *Err , cambangang la sorang2 aku . Abaikan .
 
 
 
Hmm . btw , nak kongsi sikit msalah ku ni dengan geng futsal aku . Kongsi je lahh, tanak tahu ? Ada ku kisah ? Go far-far . Hahaha . jangan nak gatai glak merla masuk campuq nah . tibai jubuq maw ? Er . . pasai ? AKU MALAS NAK JADI ORANG TENGAH . Yes , team aku mmg bermasalah sbelum piy KL and  balik KL pun belum settle lg then aku mmg tanak masok campur hal tu . tapi , last2 aku terlibat jugak . damn . masalah apa ? cannot story la . kalaw aku cerita mmg lucut keypad ni . Kay stop . Aku Cuma cakap apa yang patot . Aku Cuma cakap apa yang aku perlu bagitahu , aku Cuma cakap apa yang aku dengar , aku Cuma cakap apa yang betul . Takkan salah ? aku dipaksa untuk bagitahu , mmg first aku nk dok diam n tanak keluar  apa2 hal yang aku tahu . Tapi aku dipaksa , so . AKU CAKAP APA YANG PATOT DAN AKU TAKKAN NAK TAMBAH MASALAH UNTUK REKA BUKAN-BUKAN lah ! Yes , aku yang paling muda dalam team tu . aku hormat player2 yang lain . semua berumur dari aku .  Lepas ni aku takkan gtahu apa2 dah lepas ni . Aku Cuma nak enjoy ja . bukan nak gadoh2 bagai . Deyy , resiko bila dah satu team . mmg normal masalah timbul . Right ? hmm . Better BERDIAM dari BERSUARA (: okay , ayat INSAFFFFFF . pffttt          ! hhahahahaha .